Sunday, September 2, 2012

گلکسی پلایر 5.8 سامسونگ معرفی ش

اگر شما فکر می کنید که اسمارت فون گلکسی نوت دستگاهی بزرگ می باشد، پس نگاهی به این دستگاه جدید سامسونگ که به تازگی معرفی شده است بیاندازید. سامسونگ Galaxy Player 5.8 جدید خود را معرفی نمود که عدد ۵.۸ بی دلیل در جلو نام این دستگاه قرار نگرفته است بلکه این عدد نشان دهنده سایز صفحه نمایش آن می باشد.
این صفحه نمایش حتی بزرگتر از صفحه نمایش اسمارت فون گلکسی نوت ۲ می باشد که قرار است مدتی دیگر معرفی شود و احتمالا ۵.۵ اینچی است. شاید این موضوع تعجب آور باشد که رزولوشن صفحه نمایش آن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل است و همراه با این رزولوشن، چگالی صفحه نمایش آن به ۱۹۰ ppi می رسد. نسبت تصویر آن نیز ۱۶:۹ می باشد. پنل صفحه نمایش آن Super AMOLED نمی باشد بلکه سامسونگ در این دستگاه از TFT LCD استفاده کرده است.
از دیگر مشخصات این دستگاه جدید سامسونگ می توان به سیستم عامل اندروید ۴.۰ و باتری ۲,۵۰۰mAh آن اشاره نمود. این دستگاه در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی (که دارای اسلات microSD card نیز می باشد) و در رنگهای مشکی و سفید عرضه می شود.
قیمت و زمان عرضه آن هنوز هم ناشناخته است. شاید سامسونگ اطلاعات بیشتری از Galaxy Player 5.8 خود را در رویداد ۲۹ آگوست خود و یا در رویداد IFA 2012 منتشر نماید.


منبع: 
pcwar

No comments:

Post a Comment