Wednesday, February 29, 2012

مدیریت عادات بهداشت دهان و دندان با مسواک Beam Brush


در بين کلیه محصولات بهداشتی موجود در بازار، مسواک ها دامنه نسبتا وسيعی از گجت های دوست داشتنی را به خود اختصاص داده اند. حالا شرکتی به نام Beam Technologiesبا طراحی یک مسواک، امکان مانیتور کردن عادات بهداشت دهان و دندان را برای هر فرد فراهم کرده است.
 
این مسواک به گونه ای طراحی شده که می تواند اطلاعات مربوط به زمان استفاده و همچنین مدت زمان هر بار مسواک زدن فرد را از طریق بلوتوث به اسمارت فون شخص ارسال کند. اپليکيشن موجود بر روی اسمارت فون به بررسی اين اطلاعات پرداخته و امکان مدیریت کمی و کيفی مسواک زدن فرد را فراهم می کند. اما نکته منفی این است که این یک مسواک موتور دار و با به اصطلاح برقی نیست و به کیفیت مسواک زدن شما کمکی نمی کند.
 
با دانستن این اطلاعات، هر فرد می تواند به تصحیح الگوی بهداشت دهان و دندان خود بپردازد. والدین نيز می توانند با خریداری اين مسواک برای فرزندان خود، فرايند مسواک زدن آنها را نیز همانند دیگر رفتارهاي شان به صورت نامحسوس کنترل کنند.
 
این مسواک از ماه آینده میلادی با قيمت پايه 50 دلار و 3 دلار برای یک برس اضافه، در بازار به فروش می رسد. شما ترجیح می دهید چگونه مسواک بزنید؟ با گذاردن خمیردندان روی انگشت و درست لحظه ای که خواب هوش و حواس تان را ربوده، یا با یک مسواک Beam Brush مجهز به بلوتوث؟
منبع : narenji

No comments:

Post a Comment