Monday, February 6, 2012

معرفی اولین لپ تاپ سه بعدی بدون نیاز به عینک توسط توشیبا

در میان برندهای مختلف تولید کننده نوت بوک در جهان، توشیبا یکی از برندهای شناخته شده است و در برخی از کشور‌ها دارای فروش مناسبی است. توشیبا در رده‌های مختلفی نوت بوک تولید می‌کند؛ از رده سبک وزن تا سری مخصوص بازی‌ها که هر یک دارای مشخصات مختلفی هستند اما به طور کل، میزان فروش نوت بوک‌های توشیبا در داخل ایران همانند برندهای شناخته شده دیگری مثل دل، اچ پی، سونی و یا ایسوس نمی‌رسد.
Toshiba-Qosmio-F750_1.jpg
توشیبا در آخرین معرفی external link نوت‌بوک‌های خود، محصول جدید سه بعدی خود را به صورت رسمی در معرض دید عموم گذاشت و مشخصات سخت افزاری آن را اعلام کرد. از جمله ویژگی‌های مثبت در این نوت بوک می‌توان به نمایشگر سه‌بعدی آن اشاره کرد که بدون نیاز به عینک می‌تواند قابلیت سه بعدی را به کاربر نمایش دهد. با توجه به سخت‌افزارهای موجود بر روی این لپ تاپ، کاملا مشخص است که رده خاصی از بازار را هدف گرفته‌ است و برای کاربرد‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این نوت بوک جدید توشیبا با نام کامل Qosmio F750 3Di، دارای پردازنده قدرتمند Core i7 اینتل است و کارت گرافیک آن از نوع جیفورس GT G540m می‌باشد که دارای حافظه 2 گیگاباتی است و حافظه اصلی خود نوت بوک 6 گیگ از نوع DDR3 می‌باشد. از دیگر مشخصات این دستگاه نیز می‌توان به هارد دیسک 640 گیگابایتی، ویندوز 7 نسخه Home preium 64bit و پشتبانی از پورت usb 3. 0 اشاره کرد. این نوت بوک قدرتمند از ماه دیگر با قیمت 1300 یورو در انگلستان و اروپا عرضه ‌می‌شود.


منبع : weblogina.com

No comments:

Post a Comment