Monday, February 6, 2012

یک نت‌بوک قدرتمند دیگر به گروه Eee PC ایسوس اضافه شد

اگر نگاهی به نت‌بوک‌های موجود در بازار بیندازیم، استقبال از گروه Eee PC ایسوس را می‌بینیم که در کانفیگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند. برخی از افراد که هنوز نت‌بوک را به تبلت ترجیح می‌دهند، قطعا نیم‌نگاهی به سری Eee PC ایسوس نیز دارند. به تازگی external link یک مدل دیگر به نت‌بوک‌های این رده با نام 1225B اضافه شده که قدرتمند‌ترین در گروه خود است.
Asus-Eee-PC-1225B-Netbook.jpg
این نت‌بوک مجهز به پردازنده دوهسته‌ای 1.65 گیگاهرتزی AMD Fusion است و رم دستگاه ظرفیت 2 و 4 گیگابایتی دارد. رزولشن صفحه نمایش 768* 1366 بوده که با توجه به اندازه 11.6 اینچی، بسیار ایده‌آل است. این نت‌بوک قدرتمند تا ظرفیت 750 گیگ عرضه می‌شود و مهمترین مزیت آن در کنار پردازنده قوی، پشتیبانی از USB 3.0 است. سایر مشخصات ارتباطاتی و نوع طراحی صفحه کلید، شبیه به مدل‌های قبلی بوده و تغییری را شاهد نیستیم.
با توجه به قدرت بالای پردازش این نت‌بوک، اگر می‌خواهید یک لپ‌تاپ ضعیف شده سبک با قابلیت‌های فراوان در اختیار داشته باشید، این نت‌بوک می‌تواند برایتان بسیار مناسب و کاربردی باشد. با توجه به سابقه درخشان ایسوس در تولید نت‌بوک‌ها، قطعا از این مدل نیز همانند سایر مدل‌ها استقبال می‌شود اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه این نت‌بوک منتشر نشده است. نظر شما در مورد نت‌بوک‌های موجود در بازار چیست، آیا با وجود تبلت، باز هم به سراغ نت‌بوک می‌روید؟


منبع : weblogina.com

No comments:

Post a Comment