Monday, February 6, 2012

لپ تاپ های سری SE و SA سونی با تغییرات جدید

ماه گذشته بود که سونی نوت‌بوک‌های جدید خود در سری S را معرفی کرد. در این هفته، شرکت سونی محصولات بهبود یافته این سری را معرفی external link کرد که در آن، تغییرات جزئی اما کاربردی به چشم می خورد، به طوری که شاخص‌ترین تغییرات انجام شده، افزایش طول عمر باتری و بهبود سخت‌افزارهای لپ‌تاپ برای تماشای فیلم‌ها بوده است.
Sony-VAIO-SE-SA-series1.jpg
مدل‌های SE، برای افرادی تولید شده است که می‌خواهند فیلم‌های متعددی را با نوت‌بوک خود ببینید. در این مدل، صحفه نمایش 15.5 اینچی به کار رفته که انتظار می‌رفت اندازه صحفه نمایش بیشتر از این هم باشد. ظرفیت هارد دیسک نیز بین 500 تا 640 گیگابایت است و عمر باتری در این مدل بهبود پیدا کرده است.
در دیگر مدل از این سری یعنی SA، یک نوت‌بوک جمع و جور با صحفه نمایش 13.3 اینچی و قطر کمتر از یک اینچ وجود دارد. کارت گرافیک به کار رفته در این مدل، Radeon 6630M است که از نوع هیبریدی است و امکان تغییر وضعیت در آن وجود دارد. مهم‌ترین ویژگی‌ در این سری تغییر یافته، افزایش یافتن طول عمر باتری تا دو برابر است.
پردازنده‌های استفاده شده در این مدل‌ها، اینتل Core i5 است که به فناوری توربو بوست (Turbo Boost) مجهز هستند. امکان اضافه کردن حافظه رم تا ظرفیت 8 گیگابایت وجود دارد و پورت USB 3.0 نیز در این سری دیده می‌شود. زمان کارکرد باتری در حالت عادی، با نوت‌بوک‌های مدل SE، حدود 5.5 ساعت و در مدل SA، بالای 7.15 ساعت می‌باشد. وزن مدل‌های SE، تقریبا 1.65 کیلوگرم و مدل دیگر، 2 کیلوگرم است. قیمت‌های این لپ‌تاپ‌ها از 999 دلار شروع می‌شود.


منبع : weblogina.com

No comments:

Post a Comment