Wednesday, March 7, 2012

با Pick از رنگ در مک بوک نمونه برداری کنید

اصولا تمامی نرم افزارهای ویرایش تصاویر امکان نمونه بردای رنگ از تصاویر را برای شما محیا میسازند.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از آی تی کده،  اما نرم افزارهای بسیار کمی وجود دارد که این کار را در تمامی محیط ها برایتان انجام دهند. مثلا بتوانید از یک نرم افزار در حال اجرا نمونه برداری رنگ کنید یا امکان برداشتن رنگ از یک وب سایت برایتان وجود داشته باشد.
امروز قصد معرفی نرم افزاری را دارم که توسط آن میتوانید از هر نقطه و از هر نرم افزاری نمونه برداری رنگ کنید.
این نرم افزار که Pick نام دارد ، مخصوص سیستم عامل مک میباشد و کار کردن با آن بسیار ساده است.
برای شروع کار کافی است نرم افزار را اجرا کنید. در این حالت یک ذره بین که نقطه قرمزی نیز در وسط آن موجود است در منوبار به نمایش گذاشته خواهد شد.
برای شروع کار کافی است روی آن کلیک کرده و گزینه Show Loupe را انتخاب نمایید و یا اینکه آن را توسط شورتکات کیبوردی که قبلا معین نموده اید فراخوانی کنید.
در این حالت نمایشگر موس شما تبدیل به یک ابزار نمونه برداری رنگ خواهد شد و شما قادر خواهید بود که از هر نقطه و هر نرم افزاری نمونه برداری رنگ خود را انجام دهید.
اگر در این حالت راست کلیک کنید ، نرم افزار کدهای رنگ موجود در آن قسمت را به شما نمایش خواهد داد و اگر در قسمتی کلیک چپ یا همان کلیک معمولی را انجام دهید نرم افزار کد رنگ را کپی خواهد کرد و خارج خواهد شد.
برای تغییر وظایف راست کلیک و چپ کلیک کافی است از قسمت Preference نرم افزار استفاده کنید. همچنین میتوانید میانبر صفحه کلید را نیز در این قسمت تغییر دهید.


No comments:

Post a Comment