Wednesday, March 7, 2012

Polaroid POGO؛چاپ عکس‌های موبایل با چاپگر همراه پولاروید

حال که گوشی‌های همراه آن هم از نوع هوشمند مجهز به دوربین‌های قابل قبول جهت عکاسی باکیفیت مناسب شده‌اند ساخت پرینترهای مخصوصی برای آنها زیاد دور از ذهن نبود و به همین منظور شرکت‌های فعال در این زمینه گوشه چشمی به آن داشته‌اند.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از آی تی بلاگ، به تازگی پولاروید که یادآور دوربین‌های قدیمی با قابلیت چاپ عکس فوری بودند پرینتری را روانه بازار نموده که چاپ عکس‌های گرفته شده توسط موبایل را بسیار سهولت بخشیده است.
Polaroid POGO پرینتری است کوچک و جمع و جور با قابلیت پرینت مستقیم عکس از گوشی تلفن همراه با سرعت فوق‌العاده سریع که دارای باتری از نوع یون لیتیوم است و می‌تواند از طریق بلوتوث و یا درگاه USB به موبایل متصل و اقدام به چاپ نماید.
نکته  قابل ذکر در این چاپگر عدم استفاده از جوهر در چاپ عکس‌ها است و هر چند از نظر چاپ قابل مقایسه با چاپگرهای حرفه ای نیست اما با توجه به قابل حمل بودن و چاپ آسان عکس بسیار ایده آل خواهد بود.
پولاروید POGO از PictBridge پشتیبانی می‌کند و برای چاپ عکس از کاغذهای مخصوص به خود باید استفاده نمود.
جنس و نوع کارایی این کاغذها دقیقاً مانند فیلم همان دوربین‌های قدیمی پولاروید است که می‌بایست قیمت نسبتاً بالاتری نسبت به کاغذهای چاپ معمولی داشته باشد.

No comments:

Post a Comment