Wednesday, March 7, 2012

Satechi Divoom iFit-2؛ اسپیکری فوق العاده جذاب برای تبلت ها و آیفون

با رونق بازار محصولات دیجیتال شخصی پرطرفدار شرکت Apple، بازار محصولات و لوازم جانبی ویژه این دستگاه‌ها هم داغ‌تر می‌شود و رونق می‌گیرد.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ورلد آی تی،  در این میان اسپیکرهای قابل حمل با طراحی سبک و قدرت پخش مناسب گویا پرفروش‌ترین این محصولات جانبی هستند که با استقبال اغلب کاربران محصولات دیجیتال شخصی Apple مواجه می‌شوند.
شرکت Satechi Divoom iFit-2 به‌تازگی یک محصول جدید برای انواع این دستگاه‌ها را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید یک اسپیکر قابل حمل با طراحی ساده، اما جالب است.
این اسپیکر دارای داک ویژه برای اغلب محصولات Apple است و امکان سازگاری با انواع دستگاه‌های iPhone، iPad و iPod را دارد.
علاوه بر این‌ها کاربران موبایل‌های هوشمند BlackBerry، تبلت Motorola Zoom، تبلت Galaxy Tab و موبایل هوشمند HTC Evo هم می‌توانند از این اسپیکر استفاده کنند.
این اسپیکر قابل حمل دارای دو بلندگو با قدرت پخش ۳ وات برای هر کدام است که در نهایت قدرت پخش این اسپیکر را به ۶ وات می‌رساند.
این محصول همچنین از یک جک ۵/۳ میلی‌متری استاندارد برای اتصال دستگاه‌های دیجیتال شخصی دیگر هم بهره می‌برد و از اتصال دهنده ۳۰ پینی برای اتصال کابل شارژرهای مختلف هم بهره می‌برد تا به این ترتیب کاربران به صورت همزمان با گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌شان بتوانند دستگاه خودشان را هم شارژ کنند.
این اسپیکر دارای باتری لیتیومی قابل شارژ است که در هر بار شارژ امکان پخش مداوم تا بیش از ۷ ساعت را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.
با این همه، هنوز زمان عرضه این اسپیکر قابل حمل اعلام و منتشر نشده است. اما با قیمت ۳۰ دلار می توانید آنرا از  اینجا   تهیه کنید .


منبع

No comments:

Post a Comment